Μολονότι είχε εισέλθει στο transfer portal για να είναι διαθέσιμος για μεταγραφή, ο Έλληνας γκαρντ αναθεώρησε την απόφασή του και ανακοίνωσε μέσα από το λογαριασμό του σε ΜΚΔ την παραμονή του στο Σεντ Τζονς!
Στην ανάρτησή του ο 20χρονος Θεσσαλονικιός γκαρντ Λευτέρης Λιοτόπουλος έγραψε:
"Το καλοκαίρι του 2024 πήρα μια πολύ μεγάλη απόφαση να αφήσω το σπίτι και την οικογένειά μου ώστε να γίνω «Johnnie» και να ωριμάσω ως παίκτης, φοιτητής και προσωπικότητα.
Αυτά τα δύο χρόνια με την αμέριστη συμπαράσταση των προπονητών μου, τον καθημερινό ανταγωνισμό με τους συμπαίκτες μου και την αγάπη των φιλάθλων του Σεντ Τζονς, μετέτρεψαν το Σεντ Τζονς σε δεύτερο σπίτι μου.
Αφού σκέφτηκα όλες τις επιλογές μου, αντιλήφθηκα ότι το Μάντισον Σκουέαρ Γκάρντεν είναι το μέρος που θέλω να θριαμβεύσω και εμπιστεύομαι τον coach Πιτίνο και όλο το προπονητικό επιτελείο προκειμένου να βγάλω τον καλύτερό μου εαυτό.
Επέστρεψα!"
Δείτε την ανάρτησή του: