Με ανακοίνωσή της, η Αδριατική Λίγκα γνωστοποίησε πώς όλοι οι εντός έδρας αγώνες της Ντουμπάι έως το τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου, πρέπει να διεξαχθούν σε ουδέτερη έδρα και όχι στο Ντουμπάι.
Η Αδριατική Λίγκα θα περιμένει να σταθεροποιηθεί η κατάσταση στη Μέση Ανατολή προκειμένου να επιτρέψει στην Ντουμπάι BC να αγωνιστεί ξανά στη φυσική της έδρας.
Προκαλεί απορία βεβαια το γεγονός ότι η Ντουμπάι ανακοίνωσε ότι θα παίξει την ημιτελική σειρά με την Μπουντουτσνοστ στα ΗΑΕ, δίχως να έχει εξασφαλίσει τη συγκατάθεση της Λίγκας...
Από τον Φεβρουάριο που άρχισαν οι εχθροπραξίες στη Μέση Ανατολή, η Ντουμπάι BC έφυγε από τα Εμιράτα και χρησιμοποιεί ως έδρα στους αγώνες της το Σεράγεβο και τη Ζένιτσα, στη Βοσνία/Ερζεγοβίνη.