Το ανακοίνωσε το πρωί της Δευτέρας, μαζί με την εκκίνηση του σχεδιασμού της ομάδας, με την ίδια διοίκηση, όπως τονίζεται.
Ο Μάνος ανέλαβε τον Κόροιβο στα τέλη Δεκεμβρίου του 2025, όταν διαδέχτηκε τον Θανάση Γιαπλέ.
Στην ανάρτησή του ο Κόροιβος αναφέρει:
"Ο ΑΣΑ Κόροιβος σήμερα 1-6-2026 και αφού δεν υπήρχε ενδιαφέρον από κάποιον χρηματοδότη, σηκώνει μανίκια και αρχίζει τον σχεδιασμό για τη σεζόν 2026-27.
Το πλάνο για την επόμενη χρονιά ,ξεκινάει από τον μαέστρο και η μπαγκέτα δίνεται δικαιωματικά στον Γιάννη τον Μάνο!!!
Ο Γιάννης ήρθε στην ομάδα τέλος του 2025 ως rookie προπονητής στην ELITE LEAGUE, διαχειρίστηκε μια πολύ δύσκολη περίοδο για την ομάδα, με ατυχίες, αστοχίες, τραυματισμούς, ανταποκρίθηκε απόλυτα στους στόχους της ομάδας, παίζοντας κατά γενική ομολογία σύγχρονο , ελκυστικό και πειστικό μπάσκετ!!!
Γιάννη Καλή Επιτυχία, Καλή Χρονιά, Συνεχίζουμε..."