Ημέρα μνήμης είναι η 19η Μαΐου για τη γενοκτονία των Ποντίων και δε θα μπορούσε η ΚΑΕ ΑΕΚ να ξεχάσει αυτή τη μέρα.
«Δεν ξεχνώ. 353.000 ψυχές ζητούν δικαίωση. Ο αγώνας συνεχίζεται. Ο Πόντος ζει!», ήταν το μήνυμα της ΑΕΚ.
{https://x.com/aekbcgr/status/2056627911201886539}