Με δηλώσεις του στην επίσημη σελίδα της ΚΑΕ ΑΕΚ, ο Ντράγκαν Σάκοτα συνεχάρη τον Μάρκο Νίκολιτς και την ποδοσφαιρική ομάδα της ΑΕΚ, για την κατάκτηση του 14ου πρωταθλήματος.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Σάκοτα:
«Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στον Μάρκο Νίκολιτς, στους παίκτες του, αλλά και σε ολόκληρο τον Οργανισμό της ΠΑΕ για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος.
Ήμασταν καλύτεροι μέσα στο γήπεδο και δίκαια πήραμε το τρόπαιο. Νομίζω, ότι το αναγνωρίζει όλη η φίλαθλη Ελλάδα. Δεν θυμάμαι τα τελευταία χρόνια τόσο πανάξια κατάκτηση από ομάδα.
Ήμουν βέβαιος για τις ικανότητες του Μάρκο, τον οποίο γνωρίζω και εκτιμώ απεριόριστα. Ήξερα, ότι θα κάνει τη διαφορά. Θέλω να πιστεύω, ότι πρόκειται για την αρχή μίας νέας εποχής.
Η σκέψη μου είναι πάντοτε κοντά τους. Θα υπάρξει και συνέχεια…
Μόνο ΑΕΚ».