Από το νέο συμβόλαιο απουσιάζει το EuroLeague out που προβλεπόταν για το 2026.
Ο Ελληνοκαναδός γκαρντ ολοκλήρωσε τη φετινή Stoiximan GBL με 13 πόντους, 3.3 ριμπάουντ, 4.3 ασίστ και 1.3 κλεψίματα σε 27:30 συμμετοχής ανά αγώνα.
Αναλυτικά η σχετική ενημέρωση:
«Η ΚΑΕ ΑΡΗΣ Betsson ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της με τον Ελάιζα Μήτρου Λονγκ έως το 2028.
Ο Ελληνοκαναδός γκαρντ έχει συμβόλαιο με την ομάδα μας και για την επόμενη σεζόν (2026-27), το οποίο επεκτάθηκε για ακόμα μία χρονιά, με την παράλληλη αφαίρεση του Euroleague Out για το 2026.
Ο Ελάιζα Μήτρου Λονγκ αγωνίστηκε για πρώτη φορά στον ΑΡΗ Betsson τη σεζόν 2022-23 και το καλοκαίρι του 2025 επέστρεψε στο “Nick Galis Hall”, αποτελώντας έναν από τους πιο κομβικούς παίκτες για τη σεζόν που πέρασε».