Η ολοκλήρωση της σειρά Playoffs με την ΑΕΚ σήμανε για τον Άρη και το τέλος της σεζόν, μιας πολύ ιδιαίτερης και σημαδιακής χρονιάς, στην οποία έκανε τη μετάβαση στη νέα εποχή.
Διοίκηση, προπονητές, αθλητές και εργαζόμενοι στην ΚΑΕ Άρης Betsson συγκεντρώθηκαν το μεσημέρι της Τετάρτης .στο εστιατόριο «Γλυκάνισος», στη Θεσσαλονίκη για ένα αποχαιρετιστήριο γεύμα.

Ο πρόεδρος της ΚΑΕ ΑΡΗΣ Betsson, Χάρης Παπαγεωργίου, ευχαρίστησε άπαντεςγια την προσπάθεια που κατέβαλαν όλη τη χρονιά, εκπροσωπώντας μία ομάδα με το μέγεθος του ΑΡΗ.
Στο τέλος του γεύματος οι παίκτες του Άρη υπέγραψαν φανέλες και μέσα σε κλίμα συγκίνησης, αγκαλιάστηκαν για τελευταία φορά στη φετινή σεζόν.
Δείτε κι άλλες φωτογραφίες από τη σελίδα του Άρη στο Facebook.