Ο Άρης Betsson επικράτησε της ΑΕΚ με 90-81 και ισοφάρισε την προημιτελική σειρά των playoffs της GBL σε 1-1.
Ο τρίτος αγώνας που θα κρίνει την πρόκριση θα διεξαχθεί τη Δευτέρα (25/5) στις 19:00 στη SUNEL Arena.
Μετά τη λήξη του χθεσινού αγώνα, η ομάδα Γυναικών του Άρη πήρε την κούπα του πρωταθλήματος της Α2. Τα κορίτσια του Κώστα Κωτούλη τελείωσαν τη σεζόν αήττητες και πρωταθλήτριες, κερδίζοντας την άνοδο στην Α1.
Δείτε την παρακάμερα που δημοσίευσε σήμερα ο Άρης: