Είναι η παρακάμερα του αγώνα της 25ης αγωνιστικής της GBL, που καταγράφει από την άφιξη της αποστολής στο Στάδιο του Φαλήρου, έως το τέλος της αναμέτρησης.
Ο Άρης το πάλεψε απέναντι στον αήττητο Ολυμπιακό και ηττήθηκε με 92-81, παίζοντας χωρίς τον Άντζουζιτς και τον Αντετοκούνμπο.
Δείτε την παρακάμερα του Άρη στο πιο κάτω video: