Ο Εργκίν Αταμάν έκανε δηλώσεις στο τουρκικό TRT Spor και ξεκαθάρισε την κατάσταση που επικρατεί στην ομάδα του, ενώ έδωσε και το σύνθημα για την κατάκτηση του ελληνικού πρωταθλήματος.
Συγκεκριμένα είπε:
«Είμαι απογοητευμένος που δεν καταφέραμε να προκριθούμε στο Final Four.
Ο στόχος μας είναι το ελληνικό πρωτάθλημα. Όλα αυτά που γράφονται στον Τύπο είναι κατασκευασμένα και μία προσπάθεια για να δημιουργηθεί μία αρνητική ανταπόκριση που θα υπονομεύσει την ακεραιότητά μας.
Όλα είναι κανονικά.»