Ο τεχνικός των «ερυθρόλευκων» δεν γινόταν να μην αναφερθεί στο μεγάλο γεγονός που ακολουθεί για την ομάδα του, δηλαδή τη συμμετοχή στο Final-4 της EuroLeague στο T-Center Athens.
Ιδού οι δηλώσεις του Γιώργου Μπαρτζώκα:
«Μου άρεσε το ότι είμαστε μια σοβαρή ομάδα, που σέβεται τον αντίπαλο, δεν υποτιμάει τίποτα. Ανεξάρτητα από το ποιος παίζει και ποιος όχι, η ποιότητα και το βάθος του ρόστερ μας, μας δίνει τη δυνατότητα να είμαστε μια σοβαρή ομάδα. Αν εξαιρέσουμε ένα πεντάλεπτο, οχτάλεπτο που χαλαρώσαμε, ήμασταν πολλοί σοβαροί. Πρέπει να σεβόμαστε τους φιλάθλους που έρχονται να μας βλέπουν, ειδικά στην επαρχία.
Δεν αλλάζει τίποτα από τη ρουτίνα. Αν προσπαθήσεις να κάνεις διαφορετικά πράγματα, βγαίνεις από αυτά που είχες συνηθίσει να κάνεις. Όπως και η ομάδα μας τα ίδια πράγματα κάνει, την ίδια ρουτίνα έχει. Θα προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε την ίδια ζωή που κάνουμε μέσα και έξω από το γήπεδο για να είμαστε έτοιμοι όσο καλύτερα γίνεται».
Δείτε το σχετικό video:
{https://exchange.glomex.com/video/v-dik79oa2f2m9?integrationId=40599z1skli3nleq}