Ο Ολυμπιακός είναι Πρωταθλητής Ευρώπης για τέταρτη φορά στην ιστορία του και την Πέμπτη θα βρίσκεται στο ΣΕΦ το τρόπαιο της EuroLeague και θα ανέβει το λάβαρο για το τέταρτο ευρωπαϊκό.
Ωστόσο, η σεζόν δεν ολοκληρώθηκε καθώς εκκρεμούν οι υποχρεώσεις του ελληνικού πρωταθλήματος, αρχής γενομένης με την ημιτελική σειρά κόντρα στην ΑΕΚ.
Με ανάρτησή του στο X, ο Εβάν Φουρνιέ αναρωτήθηκε τόσο για την κατάσταση των φίλων της ομάδας μετά τους πανηγυρισμούς, όσο και για την παρουσία τους στο ΣΕΦ για το Game 1 με την ΑΕΚ (28/5, 20:15).
Όσα έγραψε ο Φουρνιέ:
«Θα έρθει ο κόκκινος στρατός την Πέμπτη ή επικρατεί ακόμα... hungover;»
{https://x.com/EvanFourmizz/status/2059206808879739222}