Ο κορυφαίος Έλληνας μπασκετμπολίστας, κάτοχος οκτώ πρωταθλημάτων και έξι Κυπέλλων με τους «κίτρινους», δεν παρέλειψε να στείλει το δικό του ξεχωριστό μήνυμα.
«Χρόνια πολλά Άρη μας, η ιστορία σου συνεχίζεται…», ήταν το μήνυμα του Γκάλη στα social media.