Αναλυτικά όσα ανέφερε ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός σε stories του στο Instagram κατά τη διάρκεια του πρώτου τελικού:
«Άκουσα καλά; 24-2 ήταν οι βολές; 25-3 είναι οι βολές; Φαντάζομαι ότι κάποιος θα φορέσει ξανά μπλουζάκι όπως φόραγε παλιά στο ΣΕΦ, ε;
Πάντως είναι κρίμα να έχουμε τον πρωταθλητή Ευρώπης και να έχουμε τέτοιο επίπεδο... Δεν λέω την λέξη γιατί θα με τιμωρήσουν. Εγώ αντιαθλητικό, πάντως, το είδα».