Με story στο instagram, ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR, ανέφερε ότι το τραπεζάκι στο Σούνιο, θα γεμίσει με τα τρόπαια του Κυπέλλου Ελλάδος, αλλά και του Πρωταθλήματος.
Το μήνυμα του Δημήτρη Γιαννακόπουλου:
«Την Ευρωλίγκα δεν θα τη βάλουμε τελικά εδώ. Ευτυχώς η ΕΟΚ το Κύπελλο Ελλάδας το φτιάχνει μεγάλο και πιάνει πολύ χώρο και πάμε να πάρουμε και το πρωτάθλημα. Θα το αλλάξω το τραπέζι, πάω να βάλω ένα από αυτά τα μοναστηριακά, τα μεγάλα».