Όπως ενημέρωσε ο Ηρακλής, οι διοικούντες θα παραθέσουν συνέντευξη Τύπου την Τετάρτη (29/4) στις 13:00, στο Ιβανώφειο.
Οι διοικητικές εξελίξεις, η πρώτη σεζόν της ομάδας στην επιστροφή της στην GBL και ο προγραμματισμός για την επόμενη χρονιά θα τεθούν επί τάπητος.
Η ενημέρωση της ΚΑΕ Ηρακλής:
"Η ΚΑΕ Ηρακλής ανακοινώνει ότι την Τετάρτη 29 Απριλίου, στις 13:00, στο Ιβανώφειο θα παραθέσει συνέντευξη τύπου. Σε αυτήν θα γίνει ο απολογισμός της σεζόν, που ολοκληρώθηκε και θα αναλυθούν τα πλάνα για την “επόμενη μέρα” της ομάδας.
Η συνέντευξη τύπου θα μεταδοθεί Live Streaming από το επίσημο κανάλι της ΚΑΕ Ηρακλής στο Youtube (www.youtube.com/@IRAKLISBCOFFICIAL>)."