Με επιστολή του προς την ΚΑΕ ΠΑΟΚ, ο Βασίλης Οικονομίδης ενημέρωσε για την παραίτησή του από την θέση του αντιπροέδρου στη διοίκηση της ομάδας.
Μετά την έλευση του Αριστοτέλη Μυστακίδη, ο ίδιος μαζί με τον Νίκο Βεζυρτζή, κλήθηκαν να αναλάβουν καίριους ρόλους στην διοίκηση της νέας εποχής της ΚΑΕ ΠΑΟΚ, ωστόσο μετά από μερικούς μήνες, ζήτησε την παραίτησή του.
Επικαλείται λόγους δεοντολογίας και διαφωνιών σε ζητήματα ευρύτερης λειτουργίας και συνεργασίας των μελών του Δ.Σ.
Αναμένεται η επίσημη ενημέρωση της ΚΑΕ ΠΑΟΚ.