Οι δηλώσεις του κόουτς του Ηρακλή στην ΕΡΤ:
“Είμαι απογοητευμένος από το παιχνίδι, ειδικά για αυτόν τον κόσμο, τους οπαδούς μας, που ήρθαν να μας υποστηρίξουν. Πρέπει να είναι σκληροί μαζί μας τώρα, διότι δεν άξιζαν να δουν αυτού του είδους το παιχνίδι. Αυτού του είδους τη συμπεριφορά. Είναι απίστευτο“.
Για το αν ήταν το χειρότερο παιχνίδι της θητείας του: “Απολύτως. Σίγουρα το χειρότερο. Σίγουρα!“.
{https://exchange.glomex.com/video/v-dhfcaytca3gp?integrationId=40599z1skli3nleq}