Αναλυτικά όσα ανέφερε ο κόουτς του Άρη:
«Ανεξάρτητα από το τι πίστευαν όλοι, ήρθαμε εδώ για να παλέψουμε για τη νίκη και παίξαμε όντως γι' αυτό το αποτέλεσμα. Δεν πήγε καλά για εμάς.
Δείξαμε καλά στοιχεία μέσα στο παιχνίδι απέναντι σε μία από τις καλύτερες ομάδες στην Ευρώπη. Μας πήραν στα σοβαρά, δεν ξεκούρασαν βασικούς τους παίκτες, αυτό δείχνει αμοιβαίο σεβασμό ανάμεσα στις ομάδες.
Με αυτή τη νοοτροπία του να πηγαίνουμε μόνο για τη νίκη, ανεξάρτητα από το ποιος είναι ο αντίπαλος, δείχνουμε το ποιον οργανισμό εκπροσωπούμε.
Είμαι στεναχωρημένος που χάσαμε αυτό το παιχνίδι. Όμως, φαίνεται ότι η ομάδα μου βαδίζει στη σωστή κατεύθυνση».