Οι δηλώσεις του Νίκολα Μιλουτίνοβ στην ΕΡΤ:
«Ήταν ένα πάρα πολύ δυνατό παιχνίδι. Ο Παναθηναϊκός είναι μια σπουδαία ομάδα και γύρισε το παιχνίδι, γιατί ήταν ένα σκληρό ντέρμπι. Επίσης όταν ο Μήτογλου βρέθηκε στο «5» έβαλε αρκετά τρίποντα, έπαιξαν καλό μπάσκετ και για αυτό επέστρεψαν, ωστόσο μείναμε ήρεμοι και συγκεντρωμένοι και κερδίσαμε τον πρώτο αγώνα.»
Το κλειδί για τον δεύτερο τελικό:
«Πρέπει να παίξουμε όπως παίξαμε στα πρώτα 25 λεπτά του σημερινού αγώνα. Ήμασταν πολύ επιθετικοί και καλοί στην άμυνα, δεν πρέπει να μας δημιουργεί έκπληξη που ο Μήτογλου βάζει τα σουτ, έχει δείξει ότι μπορεί να το κάνει και πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Θα είναι πολύ δύσκολο στο ΟΑΚΑ, γιατί παίζουν καλά στην έδρα τους και οι οπαδοί τους θα τους στηρίξουν θερμά.»
{https://exchange.glomex.com/video/v-dizomqu0vtux?integrationId=40599z1skli3nleq}