Μοίρασαν αυτόγραφα οι παίκτες του Παναθηναϊκού (vid)
Μια πολύ γλυκιά έκπληξη από τους μικρούς φίλους του Παναθηναϊκού, οι οποίοι περίμεναν τους παίκτες των "πρασίνων" έξω από το κλειστό της Γλυφάδας μετά τη νίκη επί του Πανιωνίου και ανταμείφθηκαν με αυτόγραφα!
Σλούκας, Ναν, Χουάντσο, Τολιόπουλος και Ρογκαβόπουλος δεν χάλασαν το χατίρι των "μικρών" φίλων του Παναθηναϊκού και υπέγραψαν δεκάδες αυτόγραφα.
Δείτε το σχετικό video που δημοσίευσε ο Παναθηναϊκός:
{https://twitter.com/Paobcgr/status/2035771924861616240}