Η 19η Μαΐου είναι η μέρα μνήμης για τη γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου και η ΚΑΕ ΠΑΟΚ έστειλε το δικό της μήνυμα, μέσω social media, για αυτό το τραγικό συμβάν.
Το μήνυμα της ΚΑΕ ΠΑΟΚ:
"Η 19η Μαΐου είναι μία ημέρα μνήμης, τιμής και ιστορικής ευθύνης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου.
Για όσους ξεριζώθηκαν, για όσους χάθηκαν, για όσους κράτησαν ζωντανή την ιστορία και την παράδοση του Ποντιακού Ελληνισμού.
Η μνήμη δεν σβήνει.
Η ιστορία δεν ξεχνιέται."
Η ανάρτηση της ΚΑΕ ΠΑΟΚ:
{https://x.com/PAOKbasketball/status/2056657568806633984}