Ήταν ο τελευταίος αγώνας μιας μακράς κι επιτυχημένης σεζόν για τον ΠΑΟΚ, που ετοιμάζεται πλέον για ακόμα πιο ψηλές πτήσεις.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε χθες στην Πυλαία, όμως ο ΠΑΟΚ, έκλεισε με χαμόγελα τη χρονιά, ως τρίτος στην GBL και φιναλίστ για δεύτερη σερί σεζόν στο FIBA Europe Cup.
Στα αποδυτήρια, η φόρτιση ήταν εμφανής με τον Παντελή Μπούτσκο να μιλά στους παίκτες του για την προσπάθεια που έκαναν.
Δείτε τα όλα στην παρακάμερα του ΠΑΟΚ στο πιο κάτω video: