Νωρίτερα, ο Βασίλης Οικονομίδης με επιστολή του, είχε ενημερώσει την ΚΑΕ ΠΑΟΚ για την παραίτησή του από τη θέση του αντιπροέδρου.
Η ανακοίνωση της ΚΑΕ ΠΑΟΚ:
"Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ ολοκλήρωσε σήμερα τη συνεργασία της με τους κ.κ. Βεζυρτζή, Οικονομίδη και Μπουντούρη.
Ευχαριστούμε και τους τρεις για την πολύτιμη προσφορά τους στην ομάδα μας και τους ευχόμαστε κάθε επιτυχία στα μελλοντικά τους βήματα."