Ο Ολυμπιακός πήρε τον πρώτο τελικό στο ΣΕΦ κόντρα στον Παναθηναϊκό με 82-76 και έκανε το 1-0 στη σειρά, ωστόσο πολλά είναι τα παράπονα για τη διαιτησία από τους «πράσινους».
Ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού, Βασίλης Παρθενόπουλος, έκανε μια ανάρτηση στα social media, στην οποία είχε αρκετά παράπονα για τον πρώτο τελικό με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ.
Συγκεκριμένα ανέφερε:
«Φτάνει πια τα μάτια μας δεν αντέχουν άλλο. Ολόκληρος ο κόσμος βλέπει. Η αδικία έχει όρια και τα όρια αυτά έχουν ξεπεραστεί. Το γνωρίζουν ακόμα και εκείνοι που οφείλουν να παραιτηθούν, αλλά δεν έχουν το θάρρος να το πράξουν.
Και αυτό δεν μπορεί να μείνει αναπάντητο.
Ό,τι χτίστηκε τα τελευταία χρόνια με μόχθο και βαθύ Ελληνικό πνεύμα καταρρέει.
Τα πραγματικά περιστατικά είναι γνωστά.
Οι ευθύνες είναι προσδιορισμένες και αναμφισβήτητες.
Δεν χωράει άλλη παράταση, άλλη δικαιολογία, άλλη σιωπή.
Όσοι οφείλουν να αναλάβουν τις ευθύνες τους, ας το πράξουν με αξιοπρέπεια, όσο ακόμα υπάρχει αυτή η επιλογή.
Διότι η Ιστορία και ό,τι άλλο έπεται, δεν θα είναι εξίσου επιεικής».