Οι δηλώσεις του κόουτς της ΑΕΚ στην ΕΡΤ:
«Μπήκαμε πολύ χαλαρά στο παιχνίδι. Όταν ζόρισαν τα πράγματα ήταν πολύ αργά. Βιαστήκαμε να κάνουμε επιθέσεις, δεν είχαμε υπομονή.
Αμυντικά σταθήκαμε καλά, αλλά επιθετικά ήμασταν τραγικοί. Δεν ήμασταν καθόλου ομάδα σήμερα και έγινε αυτό που φοβόμουν.
Συγχαρητήρια στο Περιστέρι, το μυαλό μας δεν ήταν στο παιχνίδι. Κάθε ήττα είναι μάθημα. Αν περπατάς μπορεί να χάσεις και με 20 πόντους. Ήταν ένα κακό παιχνίδι και συνεχίζουμε».
{https://exchange.glomex.com/video/v-dhemo2lj4amx?integrationId=40599z1skli3nleq}