Θυμίζουμε ότι, το τμήμα μπάσκετ της ΑΕΚ είχε το αποχαιρετιστήριο δείπνο για το κλείσιμο της σεζόν το βράδυ της Δευτέρας (1/6).
Αναλυτικά όσα αναφέρει το σχετικό ρεπορτάζ:
"Βραδινές περιπέτειες είχε ένας παίκτης της ομάδας μπάσκετ της ΑΕΚ ο οποίος σε αστυνομικό έλεγχο που του έγινε αρνήθηκε να δώσει στοιχεία με αποτέλεσμα να καταλήξει στο αστυνομικό τμήμα.
Πρόκειται για Αμερικανό 36 ετών ο οποίος, όταν τον σταμάτησαν οι αστυνομικοί για έλεγχο επί της οδού Δημοσθένους στην Καλλιθέα στις 23.00 το βράδυ της Δευτέρας (1/6), αρνήθηκε να τους επιδείξει διαβατήριο ή κάποιο άλλο έγγραφο.
Οι αστυνομικοί τον οδήγησαν στο τοπικό τμήμα, από όπου αποχώρησε μετά από 2 ώρες και αφού προηγουμένως έγινε η απαραίτητη εξακρίβωση στοιχείων."