Ο ΠΑΟΚ κατέλαβε την τρίτη θέση στη φετινή GBL.
Η ανάρτηση της ΚΑΕ ΠΑΟΚ και οι σχετικές φωτογραφίες:
"Το αποχαιρετιστήριο δείπνο του αγωνιστικού τμήματος του ΠΑΟΚ.
Λίγη ώρα μετά το τελευταίο παιχνίδι της σεζόν, πάντα με την ίδια οικογενειακή ατμόσφαιρα που δημιούργησε δεσμούς που θα μείνουν για πάντα."
{https://twitter.com/PAOKbasketball/status/2061113126909612382}