Αναλυτικά όσα είπε ο Ζήσης:
«Ζούμε μια αλλαγή στον Άρη, είναι σημαντικό για το ελληνικό μπάσκετ. Θα βλέπουμε τις ομάδες της πόλης να είναι ανταγωνιστικές. Θα είναι καλό να κοντράρουν Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό. Είναι μια ευνοϊκή συγκυρία».
Για την Εθνική ομάδα ανέφερε:
«Η Εθνική ομάδα κατέκτησε ξανά μετάλλιο. Είναι μια νέα χρυσή εποχή του ελληνικού μπάσκετ και όλοι θα πρέπει να το διαφυλάξουμε».
Το video με τις δηλώσεις του Ζήση στην ΕΡΤ3:
{https://exchange.glomex.com/video/v-dixwrr6vyo3d?integrationId=40599z1skli3nleq}