Η ομάδα του Βύρωνα που αγωνίζεται στη National League 2, ανακοίνωσε σήμερα τη συμφωνία της με τον Δεσποτάκη.
Ο Μάριος Δεσποτάκης έχει μακρά κι επιτυχημένη καριέρας σε ομάδες Γυναικών και τα τρία τελευταία χρόνια ήταν στον πάγκο των Γυναικών του Πρωτέα Βούλας, με σημαντικό έργο στην ανάδειξη νέων κοριτσιών.
Η ανακοίνωση του Αθηναϊκού:
"Σταθερή αξία, εμπειρία, ικανότητα και διαπιστευτήρια που τα έχει καταθέσει σε μια πορεία γεμάτη επιτυχίες.
Ο Μάριος Δεσποτάκης είναι ο νέος προπονητής της ανδρικής ομάδας του Αθηναϊκού Qualco και φέρνει μαζί του όλα εκείνα τα στοιχεία που τον έχουν καθιερώσει στο χώρο της προπονητικής για να ηγηθεί ενός συνόλου, το οποίο στοχεύει να είναι ανταγωνιστικό και να πρωταγωνιστήσει στη NL2.
Περισσότερα από 30 χρόνια στο χώρο της προπονητικής. Επιτυχίες εμβέλειας από τίτλους στην Α ΕΣΚΑ μέχρι και νταμπλ Ελλάδας. Τα σκαλοπάτια ένα προς ένα, σεζόν γεμάτες μπάσκετ και ένα βιογραφικό γεμάτο επιτυχίες, καθημερινότητα στο γήπεδο και υπερβάσεις.
Ο Μάριος Δεσποτάκης ξεκίνησε την προπονητική του πορεία το 1989, παράλληλα με την παρουσία του στα γήπεδα ως αθλητής και παράλληλα με τις σπουδές του. Αφοσιώθηκε εξ ολοκλήρου στην προπονητική το 2002, αποφοιτώντας από τη σχολή προπονητών της ΓΓΑ και παράλληλα, ολοκληρώνοντας την καριέρα του ως παίκτης.
Έχει κατακτήσει το πρωτάθλημα και το κύπελλο Α1 γυναικών με τις Εσπερίδες το 2006, έχει οδηγήσει 20 (!!) φορές ομάδες σε άνοδο κατηγορίας, έχει διατελέσει ομοσπονδιακός τεχνικός της Εθνικής Ελλάδας γυναικών U20, ενώ τις προηγούμενες τρεις σεζόν ήταν προπονητής του Πρωτέα Βούλας, τον οποίο και οδήγησε στην ευρωπαϊκή έξοδο.

Ο νέος τεχνικός της ομάδας, Μάριος Δεσποτάκης, έκανε άμα την ανάληψη των καθηκόντων του στην ακόλουθη δήλωση:
«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που θα βρίσκομαι στον Αθηναϊκό τη νέα σεζόν και θα είμαι μέλος της προσπάθειάς του να υλοποιήσει τους στόχους του.
Το όραμα των ανθρώπων του συλλόγου είναι σπουδαίο σε όλα τα επίπεδα και θα το υποστηρίξουμε με σκληρή δουλειά, ομαδικότητα και σωστή νοοτροπία».