Με ηγέτη τον Γιάννη Μπουρούση, η ιστορική ομάδα της Καρδίτσας κατέκτησε το πρωτάθλημα στον 4ο όμιλο της National League 2 με 3-2 στις νίκες και τη νέα σεζόν θα αγωνιστεί στη National League 1.
Ο δε Σύλλας Αιδηψού, θα συνεχίσει την προσπάθεια ανόδου, μέσω των μπαράζ με τους δευτεραθλητές των άλλων ομίλων.
Μετά τον αγώνα έγιναν οι απονομές κι οι φίλαθλοι της Αναγέννησης αποθέωσαν τους πρωταθλητές!
ΑΣ Αναγέννηση Καρδίτσας- ΣΚ Σύλλας Αιδηψού 77-55
Διαιτητές: Πιτσίλκας-Θεονάς-Καλογερόπουλος
Δεκάλεπτα: 25-12, 41-30, 56-40, 77-55
Αναγέννηση Καρδίτσας (Κρομμύδας): Τσιλούλης 13(1), Ψύρρας 8, Παππάς 10(1), Χαβουτσάς 14(1), Μπουρούσης 25, Αναστασόπουλος 5, Αργυρουλης 2, Μικές, Θεοχάρης.
Σύλλας Αιδηψού (Ζαρονικόλας): Σπυρόπουλος 11, Παπαδάκης 10(2), Τσούμας 10(1), Παπαντωνίου 14(2), Παράτσα, Ρούζιος, Τραχανάς, Κιαπέκος, Κάφφκε 8(1), Κοχλιαρίδης, Λιάκος, Χασιώτης 2.