Περίπου μιάμιση ώρα πριν από το τζάμπολ του αγώνα στη Sunel Arena, έγινε γνωστή η διαιτητική τριάδα, που αποτελείται από την Τσαρούχα και τους Καρπάνο, Χριστινάκη.
Ο Ολυμπιακός θα προσπαθήσει να κάνει το 2-0 και να προκριθεί από σήμερα στους τελικούς.