Παίκτες, προπονητές και το επιτελείο δείπνησαν με οικοδεσπότη τον Αμερικανό φόργουορντ του Ολυμπιακού Άλεκ Πίτερς, στο εστιατόριο Twenty Five.
Ο Πίτερς μίλησε με τους Έφηβους του Ολυμπιακού, πληροφορήθηκε τις επιτυχίες αλλά και τη μακρά σεζόν που είχαν, μετέχοντας σε τέσσερις διοργανώσεις (Πρωτάθλημα ΕΣΚΑΝΑ, Rising Stars U18, Euroleague Next Generation, Πανελλήνιο Πρωτάθλημα) και τους συνεχάρη για τις προσπάθειές τους.